Sterke merkpositionering

Met ruim 23 jaar ervaring bij toonaangevende merken en notering aan de Marketing100, weet ik als geen ander hoe je een sterk merk kan bouwen. Onderscheidend zijn ten opzichte van jouw markt en impact op jouw doelgroep. Dit vraagt om lef, eenvoud en consistentie. 

Bij de verschillende omvangrijke (her)positioneringstrajecten – zie bij Opdrachten – die ik heb mogen begeleiden, staan strak projectleiderschap, stakeholdermanagement en impact voor mij centraal. 

‘Een sterk merk blijft trouw aan zijn DNA, durft te kiezen en neemt de regie over zijn eigen verhaal.’
´Partnerships zijn de bouwstenen van een sterk merk. Hierbij leggen gedeelde waarden en visies een solide fundering voor langdurig succes.´

Groeien vanuit de missie en merkbelofte

Samen met de directie en het team zorg ik vanuit de missie en merkbelofte voor een kwaliteitsslag en de versnelling die jouw organisatie/merk nodig heeft om verder impact te maken en te groeien. Van een heldere merkbelofte en ambitie naar het tot leven brengen van het merk mét impact in de maatschappij en bij de doelgroep.

Resultaten

  • Aangescherpte merkvisie, gedragen door gehele organisatie
  • Meer impact en onderscheid als merk in jouw markt
  • Kwaliteitsverhoging bestaande marketingplannen
  • Maximalisatie slagkracht van het team
  • Met als doel; merkgroei en impact in de markt
‘Partnerships voegen een dimensie van geloofwaardigheid en relevantie toe.’
‘Succesvolle merken worden niet alleen gevormd door wat ze doen, maar ook door met wie ze samenwerken.’

Onze samenwerking

Na onze eerste kennismaking en intake ga ik van start met een analyse. Daarna leid ik het team van toekomstvisie naar executie. Als een trechter help ik bij het structureren van de vraag, het bepalen van de doelstellingen en werken we gezamenlijk vanuit de visie en merkbelofte naar een impactvolle merkstrategie.

Interesse?

Ik kom graag met je in contact voor een (bel)afspraak.*

*Aan dit gesprek zijn geen kosten verbonden.